Regulamin Sklepu
REGULAMIN MAKSPOL-DRAPAKI.PL Z DNIA 01.01.2020r.
Sklep internetowy www.makspol-drapaki.pl umożliwia dokonywanie zakupów zgodnie z niniejszym regulaminem.:
Sklep prowadzony jest przez firmę "MAKSPOL Andrzej Maksym.".
MAKSPOL Andrzej Maksym
Miechowa 29
46-220 Byczyna
NIP: 751-122-68-84
e-mail: biuro@makspol-drapaki.pl
tel.: 695 916 422
-
Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie się, klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 803 z póź. zm.)
-
Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się w systemie sklepu poprzez stronę www.makspol-drapaki.pl. Zamawiający zobowiązany jest do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza danych osobowych, adresowych i kontaktowych w celu realizacji zamówienia.
-
Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania do zaprzestania ich dalszego wykorzystywania oraz likwidacji konta użytkownika.
-
Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.
-
Konto użytkownika jest własnością firmy "MAKSPOL Andrzej Maksym" i może zostać usunięte bez podania przyczyny.
Przedmioty transakcji
-
Przedmiotami transakcji są produkty wymienione w ofercie.
-
Produkty znajdujące się w ofercie sklepu są nowe i są objęte 6 miesięczną gwarancją.
-
Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie sklepu wyrażone w wartości brutto (zawierają podatek VAT) w złotych polskich bez kosztów transportu.
-
Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji.
Zamówienia
-
Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez cały rok. www.makspol-drapaki.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.
-
Klientem sklepu może być wyłącznie osoba pełnoletnia.
-
Zamówienia należy składać poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu lub poprzez e-mail.
-
W przypadku wybrania formy płatności przedpłata zamówienia będą realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
-
www.makspol-drapaki.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia.
-
www.makspol-drapaki.pl zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty bez uprzedzenia.
-
Składając zamówienie klient akceptuje fakt, że dane katalogowe produktów przedstawione na stronach sklepu mogą być niepełne, zaś zdjęcia produktów ze względu na ograniczoną rozdzielczość, kompresję, zmiany wyglądu produktów w zależności od oświetlenia oraz inne przyczyny mogą nie oddawać wszystkich szczegółów i cech produktów. Wszelkie wątpliwości Klient wyjaśnia przesyłając zapytanie do sklepu www.makspol-drapaki.pl przed dokonaniem zakupu.
-
Klient po złożeniu zamówienia otrzyma automatyczny e-mail zwrotny potwierdzający fakt złożenia zamówienia oraz jego specyfikację. W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zamówienie może nie zostać przyjęte do realizacji.
-
Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień regulaminu sklepu.
-
O ewentualnych problemach związanych z realizacją zamówienia klient powiadamiany jest najszybciej jak to możliwe.
-
Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień w momencie wystąpienia braków magazynowych po uprzednim powiadomieniu klienta.
Formy płatności
1. Przelew bankowy
Makspol Andrzej Maksym
Miechowa 29
46-220 Byczyna
ING Bank Śląski
80 1050 1504 1000 0091 4768 3446
2. Przelew Tpay
3. Płatność za pobraniem
4. Gotówka przy odbiorze.
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia. Numer zamówienia otrzymacie Państwo w potwierdzeniu przesłanym na adres mail.
Wysyłka:
1. Kurier InPost:
- od 12 do 20 zł (w zależności od gabarytu) - płatność przelewem bankowym (przedpłata)
- od 17 do 25zł (w zależności od gabarytu) - płatność za pobraniem.
2. Kurier DHL:
- od 20 do 200 zł (w zależności od gabarytu) - płatność przelewem bankowym (przedpłata)
- od 25 do 205 zł (w zależności od gabarytu) - płatność za pobraniem.
Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym potwierdzeniu i przygotowaniu towaru.
Koszt przesyłki może ulec zmianie przy zamówieniu dużej ilości towaru.
-
Termin dostawy zamówionych towarów zależy od jego dostępności, o której klient jest poinformowany w możliwie najkrótszym czasie. Zamówienia realizujemy od 2 do 10 dni roboczych, najczęściej jednak produkty zostają wysyłane w ciągu 2-4 dni roboczych. Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na konto (w przypadku przedpłaty).
-
W przypadku złożenia zamówienia w dniu innym niż roboczy będzie ono realizowane w najbliższy dzień pracujący następujący po dniu, w którym odnotowano płatność.
-
Towary będą dostarczane poprzez firmę kurierską DHL bądź InPost, w zależności od gabarytu.
-
Koszty przesyłki pokrywane są przez zamawiającego i zależą od wybranego sposobu płatności oraz dostawcy.
-
W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej, nabywca ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki i jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia powstania szkody transportowej zobowiązany jest wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15.11.1984 r. - Prawo przewozowe /Dz.U. z 1995 r., Nr 119, poz.575 z póź. zm./ dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika, a w szczególności spowodować protokolarne ustalenie przez przewoźnika stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Stanowi to podstawę do uznania reklamacji.
-
Odbiór przesyłki od kuriera musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
-
W wypadku zamówień "za pobraniem" na kwotę przekraczającą 1000zł pobieramy przedpłatę w wysokości 30 %.
ZWROTY
-
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" i jej późniejszymi zmianami, klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Dodatkowe uwagi:
-
Towar należy odesłać starannie zakapowany w bezpiecznym opakowaniu,
-
Zwrotowi nie podlegają towary wyprodukowane według specyfikacji konsumenta, tudzież indywidualne projekty, przerobione według zindywidualizowanych potrzeb.
-
Zwracany towar należy odesłać, na koszt nadawcy (kupującego),
-
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
-
Należy poinformować Sklep o chęci zwrotu towaru drogą mailową: biuro@makspol-drapaki.pl
-
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, chyba że klient dokonał płatności poprzez usługę tpay. W tym przypadku zwrot należności zostanie pomniejszony o 2% od kwoty głównej towaru.
-
Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta po odesłaniu podpisanej faktury korygującej w terminie 14 dni roboczych po jej otrzymaniu
REKLAMACJE
-
W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu klient proszony jest o sporządzenie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, napisanego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika firmy kurierskiej i potwierdzonego przez niego (kurier ma obowiązek sporządzić protokół uszkodzenia). Dodatkowo klient powinien poinformować Sklep o zaistniałej sytuacji drogą mailową na adres: biuro@makspol-drapaki.pl
-
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
-
Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis reklamowanej cechy produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od ich wpłynięcia.
-
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru.
-
W przypadku dodatkowych reklamacji należy skontaktować się z pracownikiem sklepu np. poprzez e-mail: biuro@makspol-drapaki.pl. Konieczne jest wówczas wysłanie formularza reklamacji do firmy i okazanie dowodu zakupu
-
Druk reklamacyjny - do pobrania.
-
W przypadku gdy reklamacja okaże się bezpodstawna i zostanie odrzucona, towar zostanie odesłany na koszt Klienta.